Kundepolitik

Det er vort ønske, at du oplever Auto-House A/S som en seriøs, troværdig og professionel bilforretning og samarbejdspartner.
Tilfredse kunder er vort største aktiv, og du er som kunde hos os med til at sikre vores fremtid.

Vi tilstræber os derfor på at indgå langvarige kundeforhold og have en stor kreds af tilfredse kunder, hvis behov vi kender til bunds.

Som kunde hos Auto-House A/S har du krav på den bedste betjening.

Vores medarbejdere er kunde- og serviceorienterede og fungerer naturligt som holdspillere med gode samarbejdsevner. Vi uddanner løbende vores dygtige medarbejdere, så vi til stadighed har et professionelt og højt kompetenceniveau.

Vi kan derfor tilbyde dig en kompetent rådgivning i alle henseender hvad enten du skal handle bil – eller have din bil serviceret på vores autoværksted eller skadecenter.

Det er vores mål, at vi i fællesskab gør vores bedste for at løse opgaverne for dig som kunde, så du til en hver tid kan være godt kørende.

Med venlig hilsen
Carsten Larsen


Medarbejderpolitik

Fælles for alle medarbejdere ansat hos Auto-House A/S er et højt kompetenceniveau.

Vores medarbejdere er fulde af initiativ og gå-på-mod. Vi er kunde- og serviceorienterede og fungerer naturligt som holdspillere med gode samarbejdsevner. Vi har stor erfaring i at arbejde med biler i alle sammenhænge og kan bevare overblik og struktur – selv i pressede situationer.

Evner der skal til for at drive en moderne automobilforretning i dag og i fremtiden.

Vi tilbyder attraktive arbejdsforhold i en åben og dynamisk virksomhed med stor tillid og ansvar til den enkelte medarbejder. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere oplever gode personaleforhold med respekt for familie og fritid.